Olivia

God kveld, eller skal jeg si natt? Kuldedeprisjonen min kurerte jeg i sta med middag på Olivia og en halv flaske vin. Vips, så var livet bra igjen! Gunnhild er i byen også, så da måtte jeg nesten være litt sosial før hun reiser til Molde igjen i morgen. Ashkan var også med, og sammen koste vi oss med deilig middag. Nam. Er så latterlig mett enda, at jeg er redd jeg kommer til å rulle ut av sengen snart.  Nå skal jeg straks legge fra meg Macen og stupe inn i drømmeland. I morgen venter en ny og utrooolig spennende dag. Har en aldri så liten avtale på formiddagen, som jeg gleder meg til å dele med dere. På kvelden skal vi på lanseringsfest for klesmerkene ENC og HOUS, så det blir moro!

Å gud beeedre for en bildekvalitet da gitt! Fikk ikke plass til speilrefleksen i clutchen, så da ble det slik for denne gang.. Nå er det leggetid for denne jenta, ha en fin kveld alle sammen <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg