OLIVIA BURTON

Jeg er utrolig fan av klokker og bruker mine fra Marc Jacobs og Michael Kors hver eneste dag omtrent. Nå kunne jeg tenkt meg litt fler slik at jeg kan varierer litt mer, men herregud det er jo så dyrt? Jeg har egentlig aldri likt “billigkopier” av disse klokkene, så i dag kan dere tro jeg jublet da jeg fant et nytt merke som selger klokker til en mye rimeligere penge! Olivia Burton har så utrolig mye fint og prislappen her er alt fra 600-1200 kroner. Virkelig ikke verst for disse klokkene. Elsker spesielt den med roségull og den med beige reim. Åh, gjett om de skal bli med meg hjem i kveld da jeg skal handle litt på nelly ♥

(annonselenker) 
1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER / 7. HER / 8. HER / 9. HER

You like?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg