OKTOBER 14

123456781011131415

Et lite bildedryss fra oktober 2014 med mangel på noe bedre å blogge om. Det er typisk bloggere å legge ut slike type innlegg når vi har mangel på stoff. Ja, jeg syns det er utrolig gøy å se tilbake i arkivet mitt – men det er kanskje ikke like gøy for dere? Oktober 2014 var en veldig gøy måned med mye reising til både Oslo og utlandet, halloween pluss oktoberfest og ellers mange hyggelig sammenkomster. Om jeg ikke husker helt feil var dette også måneden jeg virkelig fikk smaken på utelivet i Bergen, sånn skikkelig. Den smaken er enda søt i munnen, noe som er dumt for helsa. Hehe. Denne lørdagskvelden skal derimot tilbringes på sofaen, og med det kan jeg krysse av for den første edrulørdagen siden jeg kom tilbake til Bergen etter sommeren. Det er jo egentlig bare utrolig flaut å si høy, men dessverre sannheten.

4 kommentarer
    1. Hadde vært enda mer gøy om du dykka laaangt tilbake i arkivet, haha. I alle fall for oss som har fulgt deg nesten siden starten! Mye som har skjedd siden den gang :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg