OH MY GOD..

AHH nå kjeder jeg meg sånn at jeg vurderte faktisk å gå i dusjen bare for å ha noe å finne på. Jeg er så syk at jeg ikke kan dra ut med resten av venninnene mine, men så frisk at jeg heller ikke kan ligge å dra meg på sofaen lenger. Haha for et patetisk problem altså! Har akkurat sett ferdig siste episode av Scandal så nå har jeg ingen serier å se på heller. Eller nå lyver jeg, det er jo en million serier jeg kan starte på, problemet er bare at jeg ikke gidder å se mer på tv. I morgen er jeg forhåpentligvis hundre prosent tilbake i form, så da blir det andre boller!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Sånn pakket jeg forresten på meg i sta, utrolig deilig antrekk på en sur Bergensdag 😀 Jakke fra Woolrich, lue og bukse fra Acne og sko fra Primeboots!

Kom gjerne med tips til ting jeg kan finne på! Unntatt å vaske, det har jeg satt meg som mål i morgen 😉

5 kommentarer
    1. du burde se orphan black. seriøst! den må du se. jeg er kreeesen på serier, men den.. bare gi den èn episode. hehe. den ligger på viaplay. eller netflix.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg