OH MAN!

IMG_7063-2IMG_7074-2

Weekend mode: ON! Jeg bruker sjeldent å si at jeg sitter å jobber når jeg bruker tiden min på bloggrelaterte ting, men i går jobbet jeg faktisk som en forbanna gris. Har aldri vært så sliten i hodet, og jeg er helt sikker på at jeg la meg med firkantede øyne etter alt for mange timer fremfor macen. Nå skal jeg ta helg med forbanna god samvittighet, og det første jeg skal gjøre når klokken tikker inn i timen da det er sosialt akseptabelt å drikke er å slurpe i meg et glass vin! Oi, det ble en lang setning. Beklager om den var vanskelig å lese, men jeg er så gira for helg. Når er det forresten sosialt akseptabelt å ta seg sin første drink? Siden det er fredag vil jeg tro det er ganske tidlig. HEHE!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg