oh hello there, mr. sofa

Nå har jeg nettopp kommet hjem, og jeg ligger på sofaen å gjør det beste jeg vet; å slappe av etter jobb, mens Zara også gjør det beste hun vet; å sleike på bena mine etter jeg kommer hjem fra jobb. Jeg antar det er fordi hun er så utrolig glad i meg, og ikke fordi jeg smaker som hundemat. Kjenner det er like før jeg sovner, men jeg må bare holde meg våken! Tanken på å lage middag nå er så slitsom, men om et par timer skal jeg på gruppetrening, og da er det lurt å spise litt først. Ellers er jeg en utrolig lykkelig jente om dagen, som dere kanskje har forstått. I helgen reiser jeg og Zara mest sannsynlig til Oslo for å få spikern i veggen, og etter det går det vel egentlig bare superkjapt før jeg har flyttet til hovedstaden. Moro! Kan heldigvis fortelle dere alt på lørdag, for da vet jeg mer selv også.  Det nest beste jeg vet etter jobb er å gå rundt i shorts og en tee. Denne shortsen er absolutt en favoritt. Kjøpte den på RonJon surf-shop på Coco-beach i Florida. Angrer på at jeg ikke kjøpte flere!!

Håper alle får en fantastisk onsdag! Nå holdt jeg faktisk på å skrive tirsdag, men så kom jeg på at det var onsdag. GUD for en digg følelse. Nå er det bare to dager igjen på jobb før helgen. Ukene suser avgårde, og nå er det bare halvannen uke til bursdagen min! Til de som ikke har skjønt det er bursdagen min favorittdagen min i året. Jeg elsker åpenbart oppmerksomheten, og jeg er ikke flau over å si det heller. Haha, huff. 
Haha, se Zara i bakgrunnen! Ser ut som hun har veldig lyst til å bli med på et bilde.. Nei, nå må jeg nesten lage middag. Aner ikke helt hva jeg skal lage. Er det ikke noen som har sunne, enkle og gode middagstips til meg? De tas imot med stor takk!

Det nest beste Zara vet er forresten å kikke ned i Storgaten å bjeffe på folk som går forbi. Om noen lurte.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg