OFFISIELT FERDIG MED VGS

God morgen! Denne frøkna våknet opp til en gladnyhet, nemlig at det nå er bekreftet at jeg er finito med videregående. Woho! Jeg annonserte det kanskje litt tidlig, i og med at jeg jublet allerede på vei hjem fra eksamenslokalet uten å vite karakteren. Og skal jeg være helt ærlig, eksamenen gikk virkelig ikke så bra at jeg var garantert en ståkarakter. Men det fikk jeg! Dere kan tro jeg var nervøs da jeg sjekket privatistweb.no i dag tidlig, for om jeg hadde fått stryk måtte jeg ha tatt den opp igjen som sommeren. Blæ!  Nok om det! Jeg var forresten så heldig å få Olympus Pen E-Pl 7 i julegave av Kristoffer, så jeg tenkte å teste ut litt forskjellig greier med kamera i dag tidlig. Bl.annet er det selvutløser via en app på iPhonen. Fancy! Syns kanskje det er litt vanskelig å bruke den som selvutløser da man ser seg selv i mobilen, noe som resulterer at det blir noen annerledes selfies i stedet. Jeg får øve meg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg