MY OFFICE vol.1

Image and video hosting by TinyPicwork view atm

Hei hå og god onsdag! Jeg tenkte å vise dere litt bilder av mitt nye kontor, rettere sagt min nye kontorpult i første omgang. Kontor/lageret jeg kommer til å jobbe på fremover er jo typ 80kvm, så jeg har nok av plass å boltre meg på. Haha!

Enn så lenge er ikke pulten min sånn kjempepersonlig. Det eneste jeg har gjort så langt er å pynte den med litt bøker fra Taschen (som vi kommer til å selge både i butikk og på nett i mange versjoner), en tom vase fra Ferm Living og naturligvis hand and bodylotion fra MOR. Åh denne er helt fantastisk! Den kommer til å komme godt med, for det er jo ingen hemmelighet at ventilasjonssystemet tørker ut huden. Men nok om det! Dagen i dag har jeg egentlig satt helt av til blogg. Jeg ligger ganske langt etter på mange ting, så i dag er dagen for å komme ajour. Om du har noen ønskeinnlegg du vil jeg skal komme med så sleng gjerne igjen en kommentar ♥

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Nå er det straks tid for lunsj, og tidligere i uken fylte jeg kjøleskapet med mye pålegg og diverse mat slik at det er nok å velge i når man blir sulten. I dag står det speltlomper med lobnobs på menyen – ååååh det er så digg! Spesielt med en dæsj majones 😉

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg