OFF TO THE GYM!


Meg og min siamesiske tvilling. God mandag alle sammen! Dagen i dag har vært litt spesiell. Orker ikke skrive noe om det på bloggen akkurat nå, vi får se om jeg gjør det senere. Av og til suger livet skikkelig altså, åååå! Noen ganger føler jeg at ting som jeg egentlig skulle være ferdig med henger over skuldrene mine. Nå er det bare å bite tenna sammen for å bli ferdig med det. Når alt er fikset kommer jeg til å føle meg ti kilo lettere, men akkurat nå er det egentlig bare helt jævlig.  Nok klaging! Nå skal jeg bare hive i meg litt middag før jeg skal på to gruppetimer på Elixia. Først skal jeg og Mette på yoga, før vi joiner Cathrine for en Powertime med styrkeøvelser. Merker jeg trenger å trene mye framover, ikke bare for å bli “tynn”, men fordi man faktisk blir glad når man er i god form. Hvem skulle trodd det? Hehe. Håper dere har en bedre mandag enn meg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg