OFF TO ROME

(annonselenker)

IMG_5153-2-2

IMG_5057 kopi-2IMG_5125 kopi-2

Jakke – HER / Bukse – HER / Sko – HER

God morgen fra Gardermoen! Jeg kom hit i går kveld, og har sovet på hotell til i dag sammen med Glenn og resten av reisefølget mitt. De blir du nok mer kjent med i dagene som kommer! Da alarmen ringte klokken fire i dag tidlig var det overraskende okei å stå opp. Jeg har gledet meg til denne turen lenge, spesielt siden en av mine aller beste venner også er med. Jeg og Glenn kommer til å kose oss max på denne turen til Italia, og sammen med resten av gjengen blir det nok en fantastisk opplevelse! Vi norske bloggerne kjenner hverandre fra før, men jeg gleder meg til å bli enda bedre kjent med de. Det er også bloggere fra Sverige med på denne turen, så det skal bli stas å forhåpentligvis få seg noen nye bekjente fra söta bror 🙂 Nå roper de over høytalerne at boardingen skal starte, så jeg får vel klappe sammen macen og komme meg på flyet.

Arrivederci!

0 kommentarer

Siste innlegg