off to Oslo!

Alt jeg har å si denne morgenen er takk gud for at jeg flyr med SAS, noe som betyr kaffe og frokost på flyet. Jeg som ikke liker kaffe engang, trenger det for å holde meg gående i dag. Sov utrolig utolig inatt, fordi jeg var så redd for at jeg skulle misse vekkerklokka, og deretter miste flyet. Deilig å våkne opp hver eneste time! Akkurat er jeg egentlig litt stresset for om jeg har pakket med meg alt. Altså, i kofferten ligger det fem genstre, noen bukser, sko, og endel av alt egentlig. Jeg skal jo hjem allerede i morgen, så jeg hadde jo ikke trengt alt sammen. Jeg liker å ha litt å velge imellom, hihi! Det blir en travel, men morsom dag i dag, og jeg gleder meg til både møtet og til å se igjen venninner som bor i hovedstaden. Nå kommer taxien straks, og jeg må dobbeltsjekke at alle nødvendighetene er med i kofferten. Vi blogges fra Oslo!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg