off to Moss!

  Da forlater jeg hovedstaden til fordel for en helg i Moss. Jeg skal besøke en venninne, og kjenner jeg henne rett kommer det til å bli en helg full av fest og moro. Er det ikke det påsken handler om? Haha! Er litt redusert etter i går. Skulle egentlig bare ut for å ta en øl. Men en øl ble til et glass hvitvin. Et glass hvitvin ble til et glass rødvin. Så en drink. En drink til. Dere skjønner tegninga? Dro på en hjemmefest etter det, før jeg krabbet meg seng i tre-tiden. Kom meg hjem helt på egenhånd. Nesten, iallefall. Det eneste jeg trengte å gjøre var å følge Bogstadveien, siden jeg bor øverst. Selvfølgelig klarte jeg å rote meg bort i en sidegate, der jeg surret rundt i en halvtimes tid, før jeg ringte Birte fortvilt. Plutselig sto jeg utenfor døren hjemme, og bare JIPPI! Alt ordner seg til slutt. Haha! Nå skal jeg slenge Zara i reiseburet sitt, før vi setter kursen mot toget. Vi blogges fra Moss!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg