OFF TO BERGEN

Hei hei! Nå har jeg pakket ferdig, og er sånn ciiiiirka klar til å dra. Jeg har sikkert glemt noe, som jeg alltid gjør. Kommer ALDRI på hva det er heller! Jeg har med med penger, mobil og nøkler. Pluss sminke, underyøt, data, kamera og klær. Trenger jeg noe mer da? Jeg skal jo faktisk bare til Bergen, og om jeg har glemt noe så går det vel an å kjøpe det.. Zara skal selvfølgelig være med! Hun er virkelig en drøm å reise med. Ligger bare i buret sitt å sover, og lager ikke en lyd. Jenta mi <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg