NYTTÅRSFORSETT

ANNONSE – Affiliatelinker

HOODIEHER / TIGHTSHER

Tidligere år har jeg ikke hatt spesielt mange nyttårsforsett. Jeg har alltid tenkt at veien går seg til mens man lever, og at et forsett kun er noe mans forteller seg selv slik at man skal få bedre samvittighet over slappe eller dårlige valg den siste delen av året.

Men, i år er annerledes. 2019 bare bli bedre. Jeg orker ikke noe annet. For året har jeg satt meg flere mål og ting jeg burde bli flinkere til. Det meste handler om å ha det bra med seg selv. Ro i sjelen og et balansert hode. Komme tilbake til Julia. Èn av tingene som hjelper veldig er jo å trene, derfor startet jeg dagen med nettopp dette. Tidligere skrev jeg jo mye om trening og kosthold på bloggen, men det har sklidd ut av den åpenbare grunnen at jeg ikke har verken trent eller spist spesielt sunt de siste to årene.

Nei, jeg er optimistisk til det nye året. Hvilket annet valg har man?

Ellers har jeg tatt det veldig med ro de siste dagene. Feiret nyttår i huset her i Bergen uten spesielt mye mas, noe som var deilig. Natt til 1. januar skjedde det forresten noe helt vilt, et tre falt over huset mens vi sov!! Viser bilder og forteller mer i neste innlegg. Håper alle har hatt en fin start på 2019, og at dere har det fint på ekte ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg