NYTT KAMERA!

IMG_4357-2I dag hentet jeg endelig mitt nye kamera på posten! De dagene mens jeg ventet på at det kom har vært de lengste i mitt liv, haha. Gledet meg ihjel, og har hørt så mye bra om dette kamera! Jeg kjøpte Canon EOS 5D Mark II, pluss objektivet EF 28mm f/1.8. Objektivet er en vidvinkellinse, noe jeg er ekstra spent på å teste ut da jeg kun har brukt 50mm i flere år omtrent. Grunnen til det var fordi jeg ville ha blurry bakgrunn, men det kan man stille inn på denne linsen også.

Nå er det jo mørkt ute, men jeg prøvde likevel å knipse litt bilder her inne. Absolutt ikke noen spennende bilder, men kvaliteten er helt super! Gleder meg til å ta antrekksbilder, og generelt bilder i dagslys. Blogg-gleder på sitt aller beste, haha 😉 Nå blir det jo en oppgave i seg selv å lære seg alle innstillingene. Jeg kan jo endel fra før, men jeg ser at det er endel jeg ikke kan også. Kanskje fotokurs hadde vært tingen? Når man legger såpass mye penger i et kamera vil man jo helst utnytte innstillingene til det fulle. Noen som vet om kurs i Bergen? 🙂

IMG_4308-2IMG_4331-2IMG_4345-2

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg