NYTT INTERIØR TIL HUSET

ANNONSE – AFFILIATELINKER

LYSESTAKER HER / VASE HER / VINKJØLER HER / DRINKMIKSER HER

Tok meg en liten runde på januarsalget til Royaldesign (de har opptil -50%) her om dagen, og på fredag kom pakken! Jeg har stæsjet opp huset til typen litt. Ikke at det var nødvendig. Som arkitekt har han god smak på den slags. Faktisk blir det litt feil å skryte på seg at jeg har valgt ut det meste, for sannheten er jo at jeg ikke eier øye for interiør og kjøper bare det andre sier er fint. Han har valgt ut det meste av bestillingen, haha.  Jeg er heldigvis god på andre ting 😉

Jeg er uansett ekstremt fornøyd med alt vi bestilte. Bare se på disse krystall-lysestakene + vasen. SÅ fint, og ikke minst luksuriøst? De er fra Orrefors. Vinkjøleren er fra Georg Jensen og egentlig et bomkjøp.. Vi drikker omtrent bare rødvin eller prosecco, og svært sjeldent hvitvin som denne er ment til. Men men, det kan ikke skade å ha.

 

LYSHOLDER HER / GULLBORD HER

Jeg elsker gull og svart sammen. Litt kræsj med sølvdetaljene på lysestakene og vasen, men det er heldigvis et stort hus og man kan ha litt forskjellige temaer på de forskjellige rommene. Dette er oppe i den første stuen, og noe av det første man ser når man kommer inn døren. Bordet er så ufattelig lekkert, og jeg likte veldig godt de svarte lysholderne fra Tom Dixon som har blitt plassert der:) 

PYNTEPUTER HER

Jeg har fått helt dilla på puter, og tenker å bestille denne i flere farger for å mixe det opp litt. Kanskje i en mørkere blåfarge, eller svart? Hva tror dere? De skal hovedsakelig være i sofaen nede, og ikke på denne stolen!

Materialisten i meg syns naturligvis det er superstas med alt som er nytt, og denne gangen spesielt interiør. Det skal liksom så lite til å friske opp hjemmet. Royaldesign har et gigantisk stort utvalg, så ville tatt en titt på januarsalget deres 🙂 Det meste er opp til -50%!

DU FINNER SALGET HER ♥

 

2 kommentarer
    1. Utrolig fine bilder, og digger stolen i hjørnet! Men jeg klarte ikke å unngå å se bildene på kommoden ved siden av, jeg vet ikke om du har sett dem eller om de er blitt oversett i farten. Bare tips!

      1. Tusen takk! 😀 Det så jeg faktisk ikke, og er fjernet nå. Takk for at du gjorde meg oppmerksom, klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg