NYTT HÅR!

Er det litt rart å skrive hei i starten av hvert innlegg? Sliter alltid med om jeg skal skrive “Hei!, hola, heiheihei” eller hva det måtte være. Skal jeg begynne rett på innlegget liksom, uten å hilse på dere?

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra frisøren, og jeg elsker håret mitt. Trodde ikke man kunne bli så fornøyd med bare å stripe etterveksten liksom, men tydeligvis er det noe magisk over Karoline på Digg Hair sine fingre.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAEtter at blekingen var skylt ut brukte hun en kur som heter x-smooth. Den påførte hun mens håret mitt var klissvåt (så vått at det drypper), og den brukte hun fordi håret mitt var utrolig tørt og skikkelig livløst da jeg kom. Vi lot den virke litt, før hun fønte håret mitt med kuren i. Se bare på etter-bildet under, det ser jo ut som et helt annet hår! Tusen ganger mykere og sunnere.

føretterFargen blir jo litt misvisende på bildene siden det var spotter i salongen, men dere får jo se fargen i omtrent alle innleggene mine fremover, da jeg nesten alltid har bilder av meg selv! Haha 😀 Stusset tuppene mine også, elsker at Karoline tar hensyn til at jeg ikke vil klippe av meg halve håret selvom jeg har slitt hår og vil stusse litt. Litt betyr faktisk LITT, og ikke 10cm!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAFikk også med meg litt produkter hjem som hjelper å vedlikeholde håret mitt. Joico leave in kur, som også varmebeskytter + en hårkur man påfører i håndkletørt hår. Jeg fikk også en wet/shine-brush fra hh simonsen! Denne er det trygt å bruke i vått hår. Da er håret mest utsatt for skade, så det er ikke lurt å bare gre fort igjennom med en dårlig kam. Denne er spesielt utviklet for å skåne håret, stimulere hodebunnen og etterlater håret glansfullt og nydelig 😀OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tusen takk for super behandling av Karoline på Digg Hair! Blir alltid så fornøyd. De holder til på Sundt magasin i Bergen sentrum. For timebestilling kan du ringe 55321111, eller besøke hjemmesiden deres her. (Min behandling er sponset)

8 kommentarer
    1. Hva heter fargen? Jeg skal farge håret mitt men vetikke hvilken farge! Og du har bare den fineste Jeg lurte på hva den heter??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg