NYTT FAVORITTANTREKK

(Sponset opphold)

Image and video hosting by TinyPic

CHECKED IN!

Hei fra Clarion Bergen Lufthavn! Åh, jeg kan ikke beskrive hvor deilig det er å kunne sove her i natt. I morgen skal jeg ta flyet klokken seks (!!) til København for innkjøp. Det tar jo minst en halvtime å komme seg fra leiligheten min til flyplassen, og den tiden har jeg egentlig ikke når jeg skal fly så tidlig. Haha! Hotellet ligger jo 20 meter å gå fra innsjekk, så det blir nok skikkelig luksus i morgen tidlig! For ikke å snakke om hotellfrokosten.. Man skal aldri fly på tom mage – er det ikke det man sier? 😉

Nå har jeg slengt på meg morgenkåpen og skal faktisk prøve å sove snart. Om jeg har regnet rett så må alarmen stilles til klokken fire i morgen så jeg rekker en dusj, ordnings og frokost. Man kan ikke komme ufresh på innkjøp! Eller man kan egentlig komme som man vil, men jeg liker å føle meg litt ålreit 🙂

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicGenserHER / BelteHER / BukseHER

Her har dere forresten mitt nye favorittantrekk! Nå burde jeg kanskje spice opp garderoben med litt farger siden sommeren er rett rundt hjørnet, men jeg bare elsker dette antrekket. Nå ser du ikke buksen så godt, men klikk deg inn på linken så ser du hvordan den ser ut 🙂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg