NYTT ÅR OG NY KROPP

God morgen! Jeg har nevnt det tidligere, men fra og med mandag starter jeg på et helt nytt treningsprogram med en kostholdsplan. Simen, som er personlig trener via webcoaching.no skal sette opp ukesøkter til meg og skal hjelpe meg med å nå mine treningsmål. Dette er så spennende! Jeg har vært veldig sløv den siste tiden på både trening og mat, derfor gleder jeg meg enormt til å virkelig få en helt ny start fra mandag av. I den annledning tenkte jeg å shoppe inn litt nye treningsklær, for alt blir virkelig så mye gøyere om man føler seg litt fresh på trening. Hvilke mål har dere satt dere for 2015 forresten? Tipper jeg ikke er den eneste som har trening øverst på listen 😉 (Annonselenker)  
1.her / 2.her / 3.her / 4.her / 5.her / 6.her / 7.her / 8.her / 9. her / 10.her / 11.her / 12.her / 13.her / 14.her / 15.her / 16.her / 17.her

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg