NYTT ÅR, NYTT HÅR

ANNONSE – Sponset behandling

Holdt på å skrive “there is a new bitch in town!!!”, men jeg føler kanskje jeg er for gammel til å skrive sånt? Uansett, det føles iallfall slik. Den siste uken har jeg følt meg så utrolig stygg. Seks-måneders-ettervekst, like blek som den manglende snøen, PMS og dårlig hud. Overfladisk som jeg er går det mye utover humøret når man føler seg på den måten, derfor bestemte jeg meg for å ha skjønnhetsuke denne uken (haha jeg er så teit:( ). Step 1: selvbruning. Smørte på meg et godt lag i går. Check! Steg 2: frisør. Min faste frisør gjennom 5 år, Karoline, har fått ny jobb på Adam & Eva på Lagunen her i Bergen. Der Karoline går, følger jeg. Hun er den beste frisøren på blondt hår, det er faktisk bare helt rått. Sjekk ut instagrammen hennes her. Steg 3: vippeextensions, som jeg skal ta i morgen.

New year, new me. Bokstavelig talt.

SE FØR OG ETTER!!! Som jeg sa til Karoline tidligere i dag; dette var en ny og deprimerende vinkel å se håret sitt fra. På førbildet altså.

Flinkeste Karoline som gjør den siste touch upen før bloggeren skal forevige sitt nye hår.

Vil også gi en liten shout out (er det bare meg som stadig vekk gir shout outs etter å ha hørt på podcasten til Jan Thomas og Einar??) til Adam & Eva på Lagunen! Utrolig fresh og instavennlig salong også. Viktig viktig 😉 De ligger i 4.etasje, rett ved XXL ♥

Timebestilling kan du gjøre HER!

6 kommentarer
    1. Så fint det ble!! Har du lagt inn striper i håret eller farget det? Og vet du hvilke farge som er blitt brukt?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg