NYTT ÅR, NYE MULIGHETER?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Over ser dere julens antrekk, en oversized tee av en eller annen form og joggebukse. Nå har vi gått inn i 2016, og akkurat nå vurderer jeg om det blir noen nyttårsforsetter på meg eller ikke. 2015 var definitivt et år med mye glede, forandringer og kjærlighet. Kan 2016 toppe det? Det er helt opp til meg, og jeg tror nyttårsforsetter kan hjelpe meg på veien. Så lenge man lever målrettet og setter seg klare mål til hva man ønsker å utrette, smått eller stort så er man godt på vei. Et nyttårsforsett skal liksom være en forandring over hele året, og ikke ebbe ut i midten av februar. Klarer du det?

Her har du mine mål for 2016:
  • Gjøre det bedre på skolen, delta i så mange forelesninger som mulig. Helst alle!
  • Bli flinkere til å trene, kanskje dette er året jeg endelig klarer det? Haha!
  • Jobbe enda bedre med bloggen enn de siste månedene. Være 100% fornøyd med alle innlegg!
  • Slå omsetningen fra 2015.
  • Bli flinkere med penger, og ikke sløse på unødvendige ting. Sette meg et sparemål.
  • Bruke enda mer tid med venner, og være flink å planlegge sosiale sammenkomster.
  • Bli flinkere til å vise de rundt meg at jeg setter pris på de.
3 kommentarer
    1. Vi deler mange nyttårsforsetter!
      Jeg liker bloggen din såå godt, Julia. Du er så ekte!! Ønsker deg et godt nytt år, og jeg håper 2016 behandler deg bra!
      Klem

    2. Ser bra ut 🙂 Et lite tips kan være å sette mer spesifikke mål, slik at det er lettere å vite om målene er nådd eller ikke! Stå på! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg