NYT

Vi klager når vi er sulten og vi klager når vi er mett. Det gjør iallefall jeg! Nå klager jeg fordi jeg er syk, og har en konstant strøm av snør rennende ut av nesen min hvis ikke jeg er kjapp og snyter meg først. Men hva klager vel jeg for? En liten forskjølelse er absolutt helt greit, selv midt i romjulen. Dette er uansett den aller beste tiden av året, og vet dere hvorfor? Jo, fordi jeg blir invitert på middagsselskaper omtrent hver dag, og middag er det beste måltidet i verden. Spesielt julemat! Jeg har ikke tenkt å komme med en tale over hvor heldige vi er, og at vi må sette pris på det vi har. For det håper jeg virkelig dere vet allerede. For jeg er forbanna heldig, og jeg nyter virkelig hvert eneste sekund av tiden her hjemme. Før jeg vet ordet av det er jeg tilbake i forelesningssalen på BI og tanken om pinnekjøtt og ribbe til middag hver dag bare er et fjernt minne. Husk å nyt julen folkens!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg