NYHETER OG RABATTKODE FRA DANIEL WELLINGTON

ANNONSE – I samarbeid med Daniel Wellington

I dag er bare en sånn deilig dag! Da jeg gikk for å lufte Zara i dag tidlig ble jeg møtt av et varmeteppe utenfor. Okei, jeg gikk kanskje ikke ut av flydøren på Gran Canaria – men nå minner endelig temperaturene litt mer om sommer! Er det bare meg, eller blir man ekstra inspirert til livet generelt på dager som dette? Plutselig har jeg lyst til å kle meg som en superfashionista og strutte rundt i gatene, kontra treningsklærne jeg har bodd i de siste to ukene.

Og, apropos fashion og den biten der. Jeg har en gladnyhet! Som dere kanskje vet går jeg alltid med endel tilbehør, da hovedsakelig armbånd, klokker og ringer. Helst gull eller roségull for min del! Nå har Daniel Wellington lansert Classic Ring Collection – altså superfine ringer som jeg har forelsket meg helt i.

Trenger man virkelig noe annet på armen når man har Daniel Wellington? Her har jeg både armbånd, klokke, samt to ringer. Jeg bestilte ringen på lillefingeren i størrelse 50 (som er perfekt til min lillefinger), og den andre ringen i størrelse 52 fordi jeg ville ha den midt på fingeren uten at jeg skulle være redd for at den faller av. Du finner komplett ringstørrelse-guide på hjemmesiden til Daniel Wellington ♥ Bruk koden JULIANYLAND i kassen for -15% på din bestilling!

Jeg liker tilbehøret mitt minimalistisk hver for seg, samt at det er enkelt å kombinere. Syns dagens kombinasjon er veldig delikat, samt det piffer opp antrekket mitt som kanskje ikke var mitt mest fashionista øyeblikk.. Tenk så kjedelig det hadde vært uten tilbehøret? *grøss og gru* *neida*

Nå begynner Daniel Wellington virkelig å få et ganske solid utvalg av både klokker, armbånd, ringer og annet tilbehør spør du meg. Du kan se absolutt alle nyhetene på hjemmesiden her ♥

RABATTKODE!

BRUK KODEN “JULIANYLAND” I KASSEN, OG FÅ -15% RABATT PÅ DIN BESTILLING ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg