NYFORELSKET

Mornings! Nå sitter jeg på kjøkkenøyen min, og har nettopp trykt i meg dagens første dose med nesespray. Faen, tror jeg har blitt avhengig!! Jeg hører også på Miguel – Waves, en sang som jeg hørte mye på for et par år siden. Ååh, jeg blir helt varm i kroppen av den sangen. Den minner meg om å være nyforelsket og all spenningen rundt det ♥ Det var en fin periode av livet mitt jeg ser tilbake på med et smil. Det er rart hvordan musikk får frem minner, og ikke minst hvordan du følte deg da du hørte mye på akkurat den sangen. Nå er jeg vel og merke absolutt ikke nyforelsket, men det føles nesten sånn med musikken i bakgrunnen. Haha! Fin start på dagen, si.

Ellers har jeg en liten bloggpause mens jeg prøver å finne ut hva jeg skal pakke med meg. Èn uke i Molde, trenger jeg egentlig så forbanna mye? Tydeligvis, for de 23 kiloene jeg får ta med meg er pakket ned for lengst. Opsi! Nå gjenstår del 2 av pakkingen, som er å gå igjennom alt jeg har pakket, mens jeg stiller meg selv kritiske spørsmål som “trenger du virkelig tre par hvite sneakers”, og “er det virkelig nødvendig med to forskjellige skinnjakker” typ.

CARDIGAN HER

Denne cardiganen fra American Vintage bor jeg forresten i om dagen. Bokstavelig talt. Det første jeg gjør når jeg kommer hjem er å kle av meg, og slenge på meg denne. Sykt behagelig og digg! Jeg har enda til gode å bruke den utenfor husets fire vegger, men kanskje Moldeferien er tiden for det? Nei, nå må jeg slutte…. Jeg trenger ikke pakke mer!!

Nå må jeg runde av å komme meg avgårde, vi snakkes i Molde ♥

1 kommentar
    1. Oi, jeg har ikke vært inne på bloggen din på noen år – så det kan jo hende du har svart på dette før. Syns du ser så annerledes ut? Har du operert deg/gjort noe med ansiktet ditt? Hadde ikke kjent deg igjen om det ikke stod navn :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg