NYE VESKER OG SKO

Hei fra Stockholm ♥ Nå har jeg og resten av blogg-crew nettopp kommet frem til hotellet. Vi bor på Berns hotell midt i Stockholm sentrum, og det er seriøst SÅ fint her. Knipser litt bilder å viser dere senere! Nå har vi et par timer ledig før vi skal videre på Midsommerparty med Nelly. De har holdt opplegget superhemmelig, så ingen vet noen ting. Alt vi vet er at vi skal pynte oss, og at det kommer til å bli en fest. Hvor/hvem/hva er enda uvisst, haha! Heldigvis har jeg bare gode erfaringer når jeg blir invitert på events med Nelly, så forventningene er skyhøye 😉

BLÅ VESKE HER / RØD VESKE HER ♥

Til anledningen har jeg klikket meg hjem litt stæsssssj, som noen kanskje har sett på mystorien min på snapchat (julianyland)? Herreguuud, disse vesken er til å dø for. Måtte ha begge fargene! De kostet også bare 399,- så det var litt av et kupp spør du meg. Èn av de blir med på kveldens antrekk, må bare finne ut hva jeg skal ha på meg først.. Hehe! Jeg pakket faktisk med meg hele 19 kilo bagasje, for EN natt i Stockholm. Herregud hva skjer. Jeg fant ikke ut hva jeg skulle ha på meg da jeg pakket, så da pakket jeg like så greit halve garderoben:))))

VELVET PUMPS HER / BLÅ PUMPS HER / SVARTE PUMPS HER ♥

Jeg klikket også hjem litt nye heels! Slike hæler er helt perfekt til sommeren, så her klarte jeg heller ikke å bestemme meg for farge. Ikke gjør det noe når det er så billig 😀 I kveld holder jeg en knapp på enten velvet heelsene eller de blå, det kommer som sagt helt an på hva jeg velger å ha på meg. Hva jeg ender opp med som kveldens antrekk viser jeg senere, ellers så kan du adde meg på snap: julianyland.

KLEEM

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg