NYE TELEFONTIDER

annonse

Jeg vet ikke hvordan det er med dere, men jeg har alltid hatt sinnsykt høye telefonregninger. Sist måned betalte jeg 1533 kroner, og måneden før det 1411. Det er helt sykt! Bevis:

Skjermbilde 2015-03-08 kl. 11.02.58

Føler ikke jeg bruker mobilen min så mye! Jeg er alltid på WiFi når jeg er hjemme eller på skolen, bruker ikke med data enn inkldert og ringer ikke så mye til spesialnummer. Kom inn på tema med Frederik som jeg kjenner via United Bloggers, og nå har jeg byttet til PepCall! De har en unik løsning som jeg kommer til å spare MYE på.

11034794_10152556714902202_333183325_o

I stedet for en fastpris som blir kjempedyr (som jeg har nå), gir PepCall deg den fastprispakken som blir billigst for deg den måneden, helt automatisk. Om du bruker telefonen til normalt bruk får du kanskje 200 i regning, mens om du bruker den ekstremt mye for eksempel 500kr. Nå starter jeg faktisk på 0kr hver eneste måned, og får ingen regning om jeg bruker telefonen lite. Null kroner i mobilregning altså!!

Abonnementet har heldigvis dekning fra Telenor, noe som er veldig bra! Hadde jo telenor før jeg byttet, og dekningen kan man virkelig ikke si noe på. Det er superlett å bytte, bare benytt deg av skjema under. Det tar deg bare 15 sekunder, om du er kjapp 😉 Haha!

mos

4 kommentarer

Siste innlegg