NYE SKO OG TILBAKE PÅ TURNMATTEN

ANNONSE – Affiliatelink

SNAKE BOOTS HERE

(Om du ikke kan klikke på linken, hold inne og velg “åpne i ny fane” ♥)

Er det noe jeg hater, er det når fine sko er forjævlig å gå i. Da ender de opp med å bli en del av interiøret i garderoben min, i stedet for på bena som de er ment til å være. Er det noe jeg derimot elsker, er når fine sko faktisk er fantastisk på foten! Jeg var veldig spent på om disse spisse snake-bootsene kom til å bli interiør eller sko jeg faktisk går med. Heldigvis satt de som et skudd på foten, og det var kjærlighet fra første skritt ♥

Herregud forresten, vet dere hva jeg har gjort i dag!!! Trent RG!!! De som har lest bloggen min siden starten vet at jeg drev med rytmisk gymnastikk frem til jeg var 17 år. Sporten har vært en stor lidenskap hele livet, og selv om jeg har stivnet til som et pinnedyr per dags dato – betyr det ikke at entusiasmen har forsvunnet. Karoline som var treneren min i Molde er nå trener for Fana her i Bergen, og i dag fikk jeg bli med på treningen. Herreeegud, hvorfor filmet jeg ikke hele seansen.. Jeg var ikke spesielt høy i hatten da jeg skulle trene med konkurranseutdøverne som er slangemennesker hele gjengen, mens jeg såvidt kommer ned i spagaten lengre. Ekte pensjonist. Èn ting er iallfall sikkert, at her må det tøyes! Nå er jeg sliten etter en ufattelig gøy trening, og er klar for ekte chilletid her i Bergen resten av kvelden. Vi snakkes mer i morgen babes!

2 kommentarer
    1. Disse er såå fine! Men hvordan er de til bukser, mtp at de ser litt videre ut rundt ankel/legg enn andre boots? Jeg tenker til typ vanlige skinny jeans og lignende 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg