NYE PLANER!

ANNONSE – Affiliatelinker til nelly

JAKKE – ROCKANDBLUE HER / GENSER – NELLY HER / BUKSE – NELLY HER  / SOLBRILLER – QUAY  HER

God morgen babes! I natt satt jeg oppe lenge for å gjøre litt research. Jeg har nemlig bestemt meg for å lage en matkanal på youtube! Jeg elsker jo å lage mat, men det får dessverre ikke så stor plass på bloggen min som jeg kanskje ønsker. Jeg kan jo absolutt ingenting om youtube, klipping av videoer, hvordan filme best mulig osv. Vil ikke si jeg ble så mye klokere etter en lang natt med googlesøk som “hvordan får emojis på film” og “hvor mange minutter skal en youtubefilm vare”, men jeg får vel bare lære mens jeg prøver.

Ellers lengter jeg etter vår, noe man kanskje ser på gårsdagens antrekk. Vil gi en stor shout out til disse buksene forresten. De er ankellengde og sitter som et skudd. Bestilte de samme i svart også!

 

JAKKE – ROCKANDBLUE HER / GENSER – NELLY HER / BUKSE – NELLY HER  / SOLBRILLER – QUAY  HER

ÅH irriterer meg sånn at jeg hadde jakkelommen åpen på ALLE bildene………

Hva syns dere forresten om at jeg starter å lage mat på youtube? Kommer nok ikke til å publisere noe med det første. Vil helst filme klar flere filmer først, og gjøre det så skikkelig som mulig. Kom gjerne med ønsker til hva du vil se!

Håper alle får en kjempefin onsdag (som egentlig føles som mandag spør du meg). Vi snakkes senere ♥

10 kommentarer

Siste innlegg