NYE PLAGG I GARDEROBEN

ANNONSE – Affiliatelinker nelly.com

Ti poeng til meg for årets mest kreative overskrift.

BLUSEHER / BUKSEHER / SKO – HER

JAKKEHER / GENSERHER / SKINNBUKSEHER

GENSERHER

JAKKEHER

KÅPEHER / UGGSHER

Her er del 1 av den siste pakken fra Nelly 😀 Har fremdeles endel å vise dere, men deler det opp litt utover uken! I dag har jeg jobbet fra Tranen, og nå har jeg så vondt i rumpen at jeg bare MÅ komme meg ut litt. Prøver å få med meg noen til julebyen nede på Spikersuppa, men enn så lenge er den eneste responsen “julebyen er ikke min kopp te” fra Jonas. Så kanskje jeg bare må dra alene, siden alle andre leser til eksamen eller syns julebyen er teit.

Husk at dere får -25% avslag på alle partyklær hos Nelly i dag, kampanjen finner du HER ♥

2 kommentarer
    1. Bara underbart att se!! Du är en sådan härlig färgklick, även när du bara bär svart.
      Ha en härlig vecka.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg