NYE HÅRTIDER!

Image and video hosting by TinyPic

Som mange vet var jeg på frisøren forrige uke for å klippe av med det meste av mitt slitte hår. Etter mange uker i solen var tuppene mine helt ødelagte, derfor bestemte jeg meg for å klippe av alt det slitte. Nå nekter jeg å gå i samme felle igjen, og har rustet meg godt for å gi håret mitt all pleie det trenger. Jeg har brukt alle produktene i dette innlegget tidligere, mer spesifikt rett før sommeren da håret mitt seriøst var en drøm! Av en eller annen grunn gikk jeg over til dårlig butikkprodukter før jul, og wow for en negativ effekt håret mitt fikk av å droppe hårkuren. Det ble jo helt ødelagt etter turene mine etter nyttår..
Image and video hosting by TinyPic

Først, la meg starte med starte med the basic. Sjampo og balsam! Produktene fra Sprekenhus har jeg skrevet om mange ganger tidligere, og de er virkelig helt fantastiske. Både sjampoen og balsamen er basert på Argan-olje, som revitaliserer håret og gjør det utrolig mykt og glansfullt. De lukter også utrolig godt, noe som er et stort pluss for meg! Sjampoen finner du HER, og balsamen HER ♥

Image and video hosting by TinyPic

Her er hårkuren jeg bruker for øyeblikket, helt super til meg med tanke på hvordan tilstanden på håret mitt er! Jeg bruker ikke hårkur hver dag, men nå rett etter jeg har farget det bruker jeg det annenhver gang jeg dusjer, og når jeg føler håret mitt har fått “nok” av det bruker jeg den cirka én gang i uken for å vedlikeholde. Label.M sin hårkur inneholder det eksklusive Hydra-5 Moisture-Regulating Complex som regulerer fuktigheten, forhindrer yttligere skade og styker håret innenfra. Et lite funfact er jo at merket er det offisielle de brukte under London Fashion Week! Du finner hårkuren fra Label.M HER ♥

Image and video hosting by TinyPic
To produkter jeg ikke kan leve uten (nå høres jeg veldig dramatisk ut, men det er helt sant) er stylingoljen fra Sprekenhus og varmebeskytteren fra REF.

Stylingoljen fra Sprekenhus er en oljebehandling av Arganolje man påfører fra ørene og ned i håndkletørket hår. Oljen blir umiddelbart absorbert inn i håret, og fjerner splittede tupper, samtidig som den gjør fønetiden 40% raskere. Sistnevnte er gull for meg som har så tykt hår! Den gir en langsiktig pleie, og beskytter håret helt til du dusjer neste gang. Du finner den HER ♥

En god varmebeskyttende er også utrolig viktig, spesielt om du bruker rettetang eller krølltang. Jeg forsto selv ikke viktigheten av det før en frisør tok varmebeskyttende på høyre hånden min, og tok føneren over begge hendene mine for å vise hvor lang tid det tok før høyre hånden ble varm kontra den venstre som hun ikke sprayet på. Wow, prøv det selv! Denne fra REF er veldig god, men den har en enda bedre pris på bare drøye 100kr. Du finner den HER ♥
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

På bildet over har jeg brukt alle produktene jeg har nevnt så langt i innlegget. Jeg vasket det først med sjampoen og balsamen, før jeg sto med hårkuren i cirka fem minutter. Deretter masserte jeg inn oljen fra midten av håret og ned, før jeg fønte håret tørt. Til slutt påførte jeg den varmebeskyttende sprayen og krøllet lett over håret.

Image and video hosting by TinyPic

På bildene under har jeg derimot “nettopp” våknet etter bursdagsfesten til June og Glenn. Jeg har ikke dusjet håret siden dagen før, men brukt bittelitt tørrsjampo for å gi håret mitt den freshe looken du får etter å nettopp ha dusjet. Selv om jeg bruker gode produkter i dusjen er det fremdeles veldig viktig å ikke dusje hver dag. Jeg prøver å begrense meg til å dusje håret hver tredje dag, noe som går helt fint om du har en god tørrsjampo. Jeg bruker alltid Batiste sine! Favorittene mine er Tropical, eller Blush som jeg har brukt under. Det finnes også varianter for mørkt hår her ♥

Image and video hosting by TinyPic

Minner om koden JNHAIR gir -20% rabatt på ALLE hårprodukter hos coverbrands

(koden gjelder dessverre ikke salgsvarer og merket ghd, og varer ut 5.mars)


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg