NYE FESTKJOLER + RABATTKODE

Reklame: Linkene er annonselinker

FÅ -25% AVSLAG PÅ ALLE NLY BRANDS HER ♥

GULLKJOLEHER

Denne kjolen er så mye finere i virkeligheten!! Har aldri hatt en så…intens(?) kjole før, men den har fort blitt en favoritt. Tenkte å ha den på neste julebord eller nyttårsaften!

SØLVKJOLEHER

Hva er det med meg og gull/sølv om dagen? Syns det er så syykt fint, haha! Det er nok noe med årstiden 😉

BURGUNDER KJOLEHER

Denne kjolen har så fine detaljer! Elsker at gulldetaljene i midjen får den til å se smalere ut, hihi.

GRØNN VELVETKJOLEHER

Denne kjolen har jeg i flere farger, og sitter som et skudd! Grønn velvet er jo så fint, så måtte naturligvis ha denne også 😀

PALJETTKJOLEHER

Need I say more? SE SÅ FIN!

GLITTERKJOLEHER

KIMONO PALJETTKJOLEHER

Denne er ikke så kort som på bildene! Jeg digger kimonokjoler, det er så sykt sexy syns jeg. Haha.

ONE SHOULDERHER

One shoulder-kjole i et…leomønster? Er egentlig ikke crazy fan av leo, men du vet – så lenge det er mørke farger er jeg solgt. Haha! Likte mønsteret på denne skikkelig godt. Litt annerledes, og sitter som et skudd ♥

BURGUNDER KJOLEHER

Tro det eller ei, men dette er faktisk favoritten av alle kjolene! Det syns dessverre ikke så godt på bildene, men den sitter så SYKT fint på kroppen. Legger seg på alle de riktige stedene, uten at den blir sånn pølseskinn tubekjole. Sexy uten at man prøver for mye, om du skjønner? Jeg ELSKER den, og skal kjøpe den i alle andre fargene den kommer i. 10hihihihi.

FÅ -25% AVSLAG PÅ ALLE KJOLE OVER + ALT FRA NLY BRANDS! TILBUDET FINNER DU HER ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA 

 

6 kommentarer
    1. Den siste kjolen var veldig fin! Hvilken størrelse har du den i? Leste at den var litt trang i armene..

      1. Jaa i love it <3 Jeg har 34 som jeg bruker til vanlig, og tenkte ikke at armene var noe trange:)

    2. Hei, hvilken str har du i den burgunderrøde kjolen nederst, og hvor høy er du ca? 😀 Utrolig nydelig, MÅ ha den samme, må bare vite litt om størrelsen

      1. Jeg har størrelse 34 som jeg bruker til vanlig, så helt normal i størrelsen! Jeg ELSKER den 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg