NYE BILDER TIL LEILIGHETEN + RABATTKODE

ANNONSE – I samarbeid med Desenio.no

Som jeg viste dere på snapstoryen min for et par uker siden, så var jeg i full gang med å bestille nye bilder til leiligheten! Jeg trives så ufattelig godt her, men leiligheten er ganske stor med mye veggplass – ergo her måtte noe gjøres for å få et mer personlig preg. Tidligere har jeg vært utrolig fan av gull, enten det er på bildene eller rammene. Noe jeg forsåvidt er enda, men jeg følte det kanskje ble litt “mye” med gull både på stuen og i gangen.

Fra øverst til venstre: HER / HER / HER / HER

Her ser dere hvordan veggen i gangen ser ut nå! Jeg valgte å gå for en svart/hvit kombinasjon. Syns også alle fire bildene snakker til meg på hver sin måte, samtidig som de står i stil med hverandre. En litt sensuell stemning som jeg elsker.

Bildet til venstre er fra over sofaen, mens til høyre på veggen mellom vinduene i stuen. Jeg syns gull og blått er utrolig fint sammen, er dere ikke enig? Det gir veggen utrolig mye liv, og varmer opp et rom med ellers mange kalde farger.

PRADA MARFA HER

Desenio.no har et stort utvalg av både postere og rammer. Mine favoritter er uten tvil gullrammene samt de sorte rammene. Likevel har de mange flere varianter både på størrelse og farger, så her er det bare å gå crazy 😉

FÅ -25% RABATT PÅ ALLE POSTERS DESENIO.NO! BRUK KODEN “NYLAND25” I KASSEN ♥

(Gjelder ikke rammer eller handpicked/collab-posters)

Så, hva syns dere? 😀

4 kommentarer
    1. Likte veldig godt kombinasjonen du har gjort med de fire bildene. Må nok legge inn en bestilling! Takk for inspo 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg