NY START

God morgen fra Janne & Julia! Da var offisielt sommerferien over for min del, og jeg må ta meg selv i nakkeskinnet fremover. Åh, denne sommeren har vært så slapp både på bloggfronten, treningsfronten og livsfronten generelt. Haha! Det har vært flere perioder der jeg har gått en, to og til og med tre dager uten å blogge. Hva skjer?? Det har jeg ikke gjort siden jeg startet karrieren min for seks år siden! Det har vært veldig deilig å ta ting som det faller seg i sommer altså, misforstå meg rett. Men nå må det skjerpes inn igjen, og jeg må komme inn i helt nye rutiner.

Det jeg mener med helt nye rutiner er at hverdagen min kommer til å bli helt annerledes fra neste uke. Da skal jeg nemlig jobbe i butikken hele 17 timer i uka. Å jobbe 17 timer i uka er jo ikke mye i det hele tatt, men det blir da ved siden av min fulltidsjobb som er bloggen. Det kommer nok til å bli lange dager, men det skal nok gå helt fint så fort jeg får rutiner på det. Rutiner løser alle problemer! Sånn cirka, hehe. Det betyr altså at jeg må ha noen innlegg i uken som er “faste”. Tidligere har jeg hatt både Julia usensurert, ukens oppskrift og andre innlegg som har kommet fast et par ganger i uken. Jeg tenkte å kanskje ha 2-3 faste spalter, slik at det blir lettere for meg å forholde meg til datoer osv. Har du noen favorittspalter fra tidligere? 🙂

Skriv gjerne ned dine ønsker i kommentarfeltet, så velger jeg ut de 2-3 temaene som virker mest etterspurt ♥


Image and video hosting by TinyPic
Veske fra Coccinelle HER ♥

Image and video hosting by TinyPic
Wire basket fra Ferm Living HER / Veske fra Coccinelle HER

Image and video hosting by TinyPic
Plant Stand og Gullpotter fra Ferm Living HER / Bøker fra Taschen HER

Image and video hosting by TinyPicLysestaker og pencilholder fra Ferm Living HER

I dag står jeg som sagt i butikken, og her er noen produktbilder fine Cathrine tok på åpningsdagen vår ♥ Sjekk gjerne ut nettbutikken vår her om du ønsker å shoppe litt, eller kom innom butikken i Strandgaten 66 for å si hei til meg 😀 Hihi!

8 kommentarer
    1. Mat og trening er interessant! Spesielt sammensatt i din hverdag med blogging og jobbing aka travelt liv – noe jeg har selv. Julia usensurert er også noe jeg har sansen for 🙂 kanskje du burde finne på noe nytt eget som trigger lesere? Noe du selv finner interessant + tror at vi lesere kan like. Liker også innlegg om “bildene som aldri kom på bloggen” fordi du viser en ærlig side av deg, det er morsomt og spesielt siden den enkelte på gata ofte kjenner seg igjen. Siden jeg og mange flere er studenter, setter jeg også pris på tips og triks til nettopp dette, om du har noen da!

      Hva skal du forresten gjøre med studiene på BI? Ha pause? 🙂 Ønsker deg en fin mandag! Håper solen skinner i Bergen slik den gjør i Stvg 🙂

      1. Tusen takk for mange gode tips, kosthold og trening er jo noe jeg burde bli flinkere å skrive om! 🙂 Haha, bilder som aldri kom på bloggen er noe jeg må starte med igjen, jeg elsket de innleggene! Jeg har ett år fri på BI nå, blir ikke tid til alt dessverre! 🙂 Håper du år en finfin dag, her i Bergen kom endelig solen frem etter en hel sommer med regn.. Klem <3

    2. Hei 🙂 Det er bra at du har hatt en litt slakk sommer, det trengs for å samle energi som man trenger når hverdagen kommer. Synes du er flink som har denne bra bloggen og i tillegg så har du vært med å starte opp en butikk i en så ung alder. Beundrer deg! Skjønner at du ikke har tid til skole, når du har så mye på gang, eller er du ferdig med den?

      1. Heihei! 🙂 Ja det har vært utrolig deilig altså, angrer ikke et sekund 😀 Tusen tusen takk, det setter jeg pris på å høre <3 Jeg har egentlig ett år skole igjen, men tar et permisjonsår nå. Det blir rett og slett for mye med butikk + blogg, så da får skole komme litt senere igjen.

        Håper du har en fin dag, klem! <3

    3. Hei. Synes spalter som “uken som var” er morsomt å lese på andre blogger, kanskje du også kunne begynt med dette? 🙂 Feks ukens opptur, ukens nedtur, ukens sang, ukens tv serie/film, ukens flause osv :

      1. Tusen takk for tips! 😀 Syns det er veldig gøy å lese også, så det kan jeg jo kanskje starte med 🙂

      1. Heisann! 🙂 Nei, det gjør vi dessverre ikke akkurat nå :/ Men man vet jo aldri hva vi tar inn senere!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg