NY ØKONOMISK ÅND

God morgen fra en trøtt, slapp og egentlig ganske ufresh Julia! Da alarmen ringte klokken fire i dag tidlig tenkte jeg det bare var en deilig drøm, så jeg sov søtt en time til. Dere kan tro jeg fikk panikk da jeg våknet og innså at jeg hadde mistet flybussen! Da var det bare å ringe en taxi, slenge på seg det første man fant og komme seg avgårde. Heldigvis pakket jeg ferdig i går kveld.. Nesten 600kr skulle de ha for å kjøre meg til Flesland forresten. Ran! Jeg skal aldri ta taxi igjen! I edru tilstand vel og merke, hjem fra byen en sen lørdagskveld får bli unntaket. Haha.

Image and video hosting by TinyPicSkoM.A.M.B / Bukseher / VeskeBalenciaga (annonselenke)

Men nå er det nok negativitet for denne mandagen. Jeg er jo på vei til Barcelona, så her kan man ikke klage. Det beste med hele turen er jo at jeg kan dra på tax free! Jeg sitter faktisk bare noen meter unna nå, og så fort jeg har postet dette innlegget skal jeg løpe avgårde for å handle inn til mitt ukesforbruk av snus. Det er ikke lite, for å si det sånn.. Heldigvis er det så syyykt billig på taxfreen at de taxipengene er spart inn i løpet av noen dager! Herregud jeg har blitt så økonomisk forresten, føler jeg selv iallfall! Det kommer kanskje godt frem i innlegget? Hihi. Etter mange år med alt for mye sløsing er det deilig å endelig kunne sette ned foten for personlig økonomi.

Image and video hosting by TinyPic

12 kommentarer

Siste innlegg