NY KJÆRESTE?

Hei fra flyplassen! Da er jeg på vei til Oslo, men før jeg går inn på flyet tenkte jeg bare å avklare noe. Det er flere som har spurt meg om den kjekke mannen på bildet over. Han heter Jonas, og har både blitt nevnt på bloggen og skrevet om den siste tiden. Flere lurer på om det er noen jeg holder på med, og andre tror det er min nye kjæreste.

Før det blir noen mer spekulasjoner tenkte jeg bare å avkrefte alle romanseryktene mellom meg og han. Jonas er en av mine veldig gode venner som jeg henger mye sammen med. BTW – he´s gay 😉 Uansett hvor godt jeg liker Jonas kommer det aldri til å bli noe mellom oss, med andre ord. Men, et godt vennskap som kommer til å vare livet ut er jeg sikker på vi har. Det var egentlig ikke noe mer spennende enn det jeg ville si. Hihi.

I dag har jeg hatt en helt jævlig drittdag, som jeg kommer tilbake til senere i kveld. Nå skal jeg hoppe på flyet å komme meg avgårde til hovedstaden. Vi snakkes i kveld!

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg