NY KJÆRESTE?

I går ble jeg endelig reunited med Jonas! Han har vært hjemme i hele sommer for å jobbe, og Bergen har virkelig vært skikkelig kjedelig uten han.. I går dro vi hjem til meg, spiste litt lett snacks og catchet opp livet siden sist.

Nå har jo jeg vært singel i snart ett år. Herregud, tiden flyr! Det virker ikke lenge siden syns jeg, samtidig som det er heeelt merkelig å tenke på at jeg var i et forhold med noen jeg nå ser på som fremmed. Det er rart det der, hvordan noen kan være den nærmeste i livet ditt over lang tid, mens ett år senere er det hele bare svake minner. Uansett! Jonas mente at dette var høsten der vi skulle få oss nye kjærester begge to. Hvor realistisk det er vet jeg ikke, men kanskje jeg skal gi det et forsøk?

Neida, jeg har aldri planlagt noen av mine tidligere forhold, og kommer heller aldri til å gjøre det. Når jeg først skal ha meg ny kjæreste, er det fordi det faller seg naturlig. Det viktigste for meg er å trives i livet, og om det er alene eller med noen andre spiller ingen rolle så lenge jeg har det bra. Det er alt for mange der ute som er i forhold som ikke gir de noe godt, men de gjør ingenting med det i redsler for å være alene. Jeg har aldri skjønt frykten for akkurat det.. Det er jo mye bedre å være alene å ha det bra, enn å være i et forhold som kun gir deg smerte? Klart det er vanskelig å bryte en nær relasjon, men av og til er det jo for det beste. Livet er for kort til å ikke ha det bra ♥

JAKKE – ALWA / GENSER – HER / SKINNTIGHTS – HER / BOOTS – HER / VESKE – BALENCIAGA

Nok kjærlighetsprat nå, hihi. Her er noen snapshots på vei til kontoret i dag tidlig! Det er seriøst favoritt-tiden min i løpet av dagen. Da jeg går fra leiligheten med musikk på ørene, ser på alle menneskene som stresser til sitt, mens jeg bare nyter turen på vei til J&J. En bedre start på dagen får du ikke! Eller om det regner (noe det ofte gjør i Bergen) er det ikke like gøy 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg