NY FAVORITT-TRENING

IMG_0662-2

GENSER HER · TRENINGSTIGHTS HER

FÅ -20% PÅ ALT TRENINGSTØY HER HOS NELLY MED KODEN “GETSPORTY”

(Om du ikke får åpnet linkene på mobil, hold inne linken og velg “åpne i ny fane”)
Hei og god morgen fra Bergen! Endelig fikk jeg sovet skikkelig. Jeg husker nesten ingenting fra i går, fordi de to siste døgnene har jeg sovet typ syv timer til sammen. Jeg gikk bare rundt i Oslo som en gira zombie, om det gir noen mening. Haha! Humøret er det derimot ingenting å si på, heller ikke energien. Man merker det vel ikke før det har gått en stund, så nå var det på tide med litt skikkelig søvn.
Men, nok om det. Jeg har virkelig funnet min nye favoritt-trening. I går tidlig hadde vi halvannen time med Yoga i Oslo, og etter vi var ferdig føltes kroppen min liksom bare…helt fantastisk! Jeg følte meg smidig, rolig og glad. Jeg skal definitivt fortsette med denne treningen i Bergen. Noen som anbefaler yoga på senter kontra egne yogastudioer? Jeg er helt nybegynner, og jeg har forstått at det finnes flere typer yoga. Hvilke liker du best?

IMG_0637-2  IMG_3133-2IMG_3138-2IMG_3186-2

Både i dag og i morgen skal jeg faktisk stå på Janne & Julia, siden vår kjære daglige leder skal bort på helgetur. Det kommer nok til å bli veldig gøy, håper du tar turen innom Strandgaten 66!
Vi snakkes mer senere, ha en fin start på helgen ♥
6 kommentarer
    1. Vil absolutt anbefale yoga på eget yogasted, og rett og slett bare gå for et nybegynnerkurs i klassisk yoga 🙂

    2. Yoga på senter er helt innafor, spesielt om du er nybegynner Om du allerede har medlemskap på f.eks sats eller elixia er det mest økonomisk og 🙂 jeg har trent yoga lenge, og om du blir heeeelt hekta kan du jo avansere og “spesialisere” deg mer på et rent yogasenter.

      De fleste yogasenter selger jo klippekort og, så man kan fint prøve det uten å binde seg i 12 mnd 🙂 lykke til!!

      1. Tusen takk for gode tips! Blir nok å teste på senter først, og hvis jeg liker det supergodt så kan det jo være gøy å spesialisere seg som du sier 🙂 Klem, og god helg!

    3. Hallo søta
      Jeg begynte med Yoga før jul, bikram yoga, og aldri før har jeg følt meg bedre, så det kan jeg virkelig anbefale jeg går på bikramyogafana, ligger rett ved bybanestoppet på nesttun, ved meny. Der er de utrolig dyktig, og de andre som trener der er også utrolig flink så det er veldig inspirerende

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg