NY FAVORITT PÅ VEI TIL SVERIGE

Hei fra NSB på vei mot Sverige! Jeg har aldri tatt tog lenger enn et par timer før, så det skal bli spennende å se hvordan det går på denne turen fra Bergen til Gøteborg. Grunnen til at vi valgte å ta tog denne gangen var fordi Zara skulle bli med til Sverige for første gang med sitt nye pass! Man kan naturligvis ta fly også, men denne gangen falt valget på toget. Før vi dro i dag tidlig lagde vi oss mye digg mat som vi har tatt med, bl.annet sandwicher med mye digg på. Nå som jeg har sluttet å snuse er jeg avhengig av å konstant ha noe å spise på, så jeg har såklart kjøpt med meg hundre pakker tyggis og drops i tillegg. Hihi! Vi er fremme i Oslo rundt tre tipper jeg, der vi har en liten time “pause” før toget går videre til Gøteborg. Jeg kjenner allerede at jeg gleder meg til å strekke på bena, og lille Zara må nok ut å gjøre sine private ærender når den tid kommer også.

I dag reiser jeg forresten med min nye genser fra Tiger som jeg kjøpte i går. ÅÅH den er helt fantastisk! Både passformen og kvaliteten er perfekt i mine øyne, og det var akkurat den lengden jeg var ute etter da jeg kjøpte den. I dag reiser jeg kun med en svart strømpebukse under, noe som både er kult og superbehagelig! 🙂 Link til genseren finner du under bildene ♥

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPicLang genser – Tiger HER / Veske – Whyred HER / Sko – by Malene Birger (utsolgt i grå) i svart HER / Klokke – Mockberg HER

Internettet på toget er forresten helt krise, så jeg har prøvd å poste dette innlegget siden klokken åtte i dag tidlig. Jeg faller ut av nettet hele tiden, både på nsb sin wifi og mitt eget mobilnett. Men men, det er kanskje ikke meningen å sitte med trynet ned i dataen når man er på reise. Det er jo helt sykt fin natur på vei mot Oslo, så kanskje jeg burde fokusere på den i stedet 🙂

4 kommentarer
      1. Jeg har det samme som alltid, kan skrive et innlegg 🙂 nei kinnene har jeg aldri fylt, har ganske store fra før! Haha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg