null morgenstress på meg…

… nettopp fordi jeg har ingenting å rekke. Formen er i dag som i går –  ikke helt på topp. Så utrolig kjedelig!! Okei, så var det kanskje litt deilig å se på tv-serier i går, men å måtte ligge inne to dager på rad? Noe så grusomt! Nå går jo dagene mot helg enda saktere, noe jeg absolutt ikke liker. Jeg vil ha helg NÅ. Jeg har jo bursdag og alt!  Skal gå rundt i koseklærne så lenge som mulig, faktisk i hele dag. Også skal jeg spise sunt. Takker høyere makter for at jeg spiste opp all sjokoladen i går. Nå skal jeg sette på en episode av Girls mens jeg syns synd på meg selv.. Apropos Girls, så har jeg en konkurranse gående på DETTE innlegget 🙂 Har dere noen spennende planer for dagen, forresten? Vær så snill, fortell meg! Jeg skal nemlig ingenting.  Håper de siste dagene før helg går superfort, for tenk at allerede på lørdag fyller jeg 20 år! Woho. Den dagen har jeg ventet på siden jeg var 13, sånn cirka. Det er så utrolig kjipt å være på vors når alle venninnene mine omtrent er over 20, og drar på de “morsomme” utestedene, mens jeg trasker alene til tragiske Tangenten, som er det eneste 18-års stedet i Molde. Hurra-meg-rundt liksom. Neida. Det er faktisk ikke så ille. Ting blir jo aldri bedre enn man gjør det til selv, og om jeg skal gi meg selv et aldri så lite klapp på skulderen, så må jeg si at jeg har hatt noen utrolig kule kvelder på tangenten den siste tiden som under-tyve-åring.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg