NUDE DUDE

Annonse

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Au, jeg er allerede støl etter pilatesen tidligere, så merker tempo går veldig tregt i dag. Men etter at jeg fikk en deilig pakke i posten går dagen plutselig mye lettere 😉 Jeg har lenge brukt Nude Tude paletten hos coverbrands, og har siklet etter Nude DUDE i evigheter. Her har du fantastiske øyenskygger i alle mulige nyanser, og de holder så utrolig godt forhold til andre skygger jeg har testet! Dessuten finner du alle fargene du trenger i én pallett, så slipper man å drasse med seg fire/fem øyenskygger liksom.. Hah!

1Før jeg legger på øyenskyggen bruker jeg en base som hjelper at skyggen holder seg på plass og varer hele dagen (og natten). Den hjelper også på at skyggen ikke legger seg i folder eller drysser! Denne fra Nyx er nesten som en concealer i konsistensen og legger seg godt på huden 😀 Du finner den her.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOver har dere bilde av den fantastiske palletten jeg snakket om! Se så mange fine farger 😀 Både matte og med glitter! Du finner den her.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAKosten jeg bruker for å legge skyggen er fra real Techniques og er veldig god. Elsker kostene fra rT, bruker de både til concealer, ansikt og øyne. Dessuten er de veldig rimelig! Du finner den her.

collageSist men ikke minst liker jeg å bruke våtliner og en dæsj maskara for å få et intenst blikk. Våtlineren fra Barry M er både vannfast og har en fin kost som gjør det lett å lage en fin linje. Du finner den her.

Marcaraen fra The Balm er en antiklumpe mascare noe som er SYKT viktig for meg som har vippeextensions! Den bygger opp vippene på en fin måte og får de til å se lengre ut. Du finner den her.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Husk at du får -20% avslag på ALL ordinær sminke ved bruk av koden JNDUDE i kassen 😀

11 kommentarer

Siste innlegg