NOVEMBER 2016

Da jeg våknet i dag tidlig tenkte jeg det kunne være hyggelig å starte lørdagen med et lite recap fra november 2016. Jeg satt meg godt til rette med macen i fanget for å se igjennom arkivet, og bare “HÆ?! Disse bildene tok jeg jo bare for noen måneder siden?”. Uten å overdrive altså, men at dette faktisk er ett år siden har jeg skikkelig vanskeligheter med å forstå. Hvor ble tiden av? 🙁

 

Om resten av livet skal flyve avgårde i dette tempoet må jeg seriøst revurdere mange av mine livsstilsvalg. Nå skjønner jeg meningen bak livet er for kort.

I stedet for en gøy start på dagen som jeg hadde planlagt med dette innlegget, ble jeg i stedet litt lei meg. Haha :((( Vi snakkes senere.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg