NORSK SOMMER PÅ SITT HALVBESTE

Hei og god mandag babes! Håper alle har hatt en fin helg ♥ Min har vært veldig variert og koselig! Bonusbarna er jo her på besøk så da må man selvfølgelig tilpasses etter deres ønsker. På fredag tok jeg med meg jenta på skikkelig girlsnight hos Karima. Vi bestilte pizza, kjøpte evig med godis, så på jentefilmer og hadde pysjparty i sofaen. Skikkelig koselig! På lørdagen dro vi ut på skogstur, ikke helt forberedt sånn klesmessig men det gjør ingenting. Vi fant en liten brygge der vi satt oss ned for å grille pølser, bade, spise enda mer smågodt og bare kose oss i solen. Hundene var selvfølgelig med, og det var en superfin dag! Her er et lite bildedryss:

Byjentene på skogstur 8)

 

Herregud følte meg så dum her jeg satt på brygga i dette antrekket, med to små veskehunder helt alene å ventet mens de to andre var på butikken for å handle inn. Fikk mange rare blikk da ja, hihi.

Lille Frostyyyyy ♥ (Forhåpentligvis) Zaras nye bff.

Karima og bebisene våre ♥

JAKKE – NAKD / JEANSHER / SNEAKERSHER

Nå er jeg klar for en ny uke, og godt er det! Akkurat nå sitter jeg å venter på en pakke som forhåååpentligvis kommer straks slik at jeg kan fortsette dagen utenfor leiligheten. Enn så lenge blir det litt titting på interiør! Tror jeg har funnet ut hvilken stil jeg vil kjøre i leiligheten, stay tuned 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg