NORSK IDYLL PÅ SITT BESTE

ANNONSE – Affiliatelinker og sponset opphold

LUE – HOLLIES HER / JAKKE – NLY HER / TRENINGSKLÆR – AIMN HER

Hei tilbake fra Oslo! ♥ Jeg har skikkelig mandagsfølelse i dag, men det er nok kun fordi jeg kom hjem fra Larkollen i går. Føler man ofte kommer hjem fra “ferier” på søndager, så jeg er mildt sagt litt forvirret denne uken. Hehehe! Meg og Karima bodde på Støtvig hotell og hadde en helt fantastisk, avslappende og rolig spasøndag. Kan ikke sist jeg badet og koste meg så mye på et spa som da! De har en spesiell deal hver søndag, anbefaler å sjekke det ut!

Stranden under hotellet, seeee så fint ♥

LUE – HOLLIES HER / JAKKE – NLY HER / TRENINGSKLÆR – AIMN HER

Du får forresten -20% avslag på hele antrekket mitt HER!

Nå er klokken straks fem, og jeg vurderer faktisk å legge meg… Jeg er sååå trøtt, men om jeg sovner nå så våkner jeg vel i nitiden igjen i kveld og da er det bare å si farvel til den døgnrytmen. Jeg får prøve å holde meg våken noen timer til 😉 Ønsker alle en fin tirsdag, hilsen trøtte gamlemor 8)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg