NORGES BESTE UTELIV?

Hallo, jeg er i Bergen! Tror kanskje jeg har glemt å si det? Jeg er offisielt min aller siste tur over fjellet, og jeg har naturligvis mange tanker og refleksjoner rundt det. Tenkte å skrive et eget innlegg senere i dag ♥

Jeg kom i går, og akkurat nå sover jeg hos Eline. Har jo ikke leiligheten min her lengre. Faktisk har jeg ikke leiligheter noen steder for øyeblikket. Livet i koffert er jeg jo vant med, men akkurat nå er jeg en nomade som flytter fra sted til sted. Koffertlivet next level style. Neida. Jeg VIL jo gjerne ha leilighet i Oslo, men herregud så jævla forbanna vanskelig det skulle være da?! Har et par aktuelle leiligheter vi skal på visning på, så krysser fingrene!

Nå har jeg bablet med bort fra det jeg egentlig skulle skrive om. Som er utelivet i Bergen! Shit, hadde helt glemt hvor bra det er. I går dro vi på Klubb Kok for tirsdagsterapi, der ølen kostet 33kr og stemningen var skyhøy. Har ikke hatt en så gøy kveld på lenge! Kanskje fordi jeg omtrent var edru, ironisk nok. Var uansett skikkelig gøy å dra ut med Jonas, Eline og Martine igjen. Mitt gamle partycrew ♥ Danset i flere timer før jeg dro hjem i rimelig tid *snikskryt*. Formen i dag er uansett på topp, og det føles overraskende nok skikkelig bra å være tilbake i Bergen! Før jeg reiste gruet jeg meg skikkelig, og hadde ikke lyst til å dra tilbake i det hele tatt. Men, nå som jeg først er her og jobber med REGN så føles det fantastisk.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg