Nordpolen

Men hallo, hvor ble temperaturen av? Disse bildene ble tatt for bare et par uker siden, og da var det så varmt at vi holdt på å gli igjennom hele slottsparken. Nå er det jo nesten sånn at jeg må ha på meg Parajumper bare for å gå ut døren! Ikke bra, ikke bra. Kanskje like så greit at dagen min har bestått av jobbing under koseteppet med tøflene på. Fikk forresten vite i går at jeg har TRE uker ferie midt i juli. Jeg hadde ikke sett for meg å ha ferie i det hele tatt! Sitter nå her å lurer på hva jeg skal finne på. Vet at én av ukene går vekk i Molde og jazzfestival, men det frister sykt med en uke i syden også. Har dere noen steder å anbefale?
Tee fra Wildfox HER, shorts fra Levis, sko fra Converse og briller fra RayBan HER. Nå skal jeg legge fra meg arbeidet litt og dra ut å spise med en venninne fra Molde, det blir koooselig! 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg