NOK SPRØYTER FOR I DAG

Hei, og god kveld! Nå sitter jeg her å koser meg med Svenske Hollywoodfruer på tven og drikker sitronvann. I formiddag var jeg med flinke Erle på Colusseumsklinikken for å fylle på leppene mine igjen, siden all restylanen hadde gått ut siden sist jeg tok. Deilig å friske litt opp på utseende nå som det er så grått og kjedelig ute! Vi prøvde ut en ny måte å sette restylane på i dag, noe de kaller for “hjerterestylane”. De setter restylanen slik at leppene på en måte blir hjerteformet. UTROLIG fint! Akkurat nå er jeg syyykt stiv og hoven i leppene, så man ser ikke det endelige resultatet før om en ukes tid. Etter timen min hos Erle dro jeg til legen for å prøve å finne ut hvorfor jeg får disse krampene som jeg har hatt et par ganger. Vi tok noen blodprøver, så jeg får svar i løpet av uken. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg har fått nok sprøytestikk for en dag! Kommer til å skrive mer og ta skikkelige bilder når jeg ikke er så stiv og hoven. Blir alltid så fornøyd når jeg er hos Erle (link)! Sjekk ut bloggen hennes for flere skjønnhetstips 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg