NOK MAT

Denne søndagen (som egentlig er en mandag) har kun gått med til kinokos og ellers rolige aktiviteter som å trappe siste rest av påskegodtet ned i magen. I morgen er det stopp, og på onsdag skal jeg på mitt første møte med PT´en min hos SATS! Herlighet som jeg gleder meg til å stramme opp, er så lei av å føle meg dritt nå etter alt for mye god mat. Haha! I dag starter jo tippeligaen så her i hus er tven opptatt resten av kvelden, derfor skal jeg nå nettshoppe litt 😀 Noen favoritter finner du under!

(annonselenker)

Skjermbilde 2015-04-06 kl. 13.17.271 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10 / 11 / 12 / 13 / 14 / 15

Nelly har også et gigantisk salg med opp til 70% rabatt, det finner du her 😀

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg