Nok et interessant innlegg fra meg

Hei dere! Beklager null blogging i går, men dagen var rett og slett alt for travel. I dag har den vært litt bedre, og jeg har dratt til Glenn for å holde meg unna den usunne maten hjemme, jobbe litt og kose oss med mandagens paradise. Episodene kommer ut tidligere på Viaplay vet dere! Vi skulle egentlig trene også, men vi gadd rett og slett ikke. Så nå sitter jeg her i treningstøy, uten sminke og føler meg slapp som bare det. Åh, nå må jeg starte igjen snart altså! Lagde oss lobnob, avocado og mangosalat også, NAM NAM!
Min utrooolig kjekke bestekompis <3 Han blir med meg til Oslo på tirsdag, og vi skal kose oss i mange,mange, maange dager. Jippi!! Åååh for et interessant innlegg. Sitter å gløtter bort på tven og klarer ikke helt å skrive ordentlig.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg