NOEN TØFFE DAGER

IMG_6177IMG_6156IMG_6191IMG_6194

The struggle is real..

God morgen, og beklager fraværet! De siste dagene har mildt sagt vært et helvete. Jeg kan ikke huske sist jeg var så dårlig. Det siste døgnet har jeg spydd tre ganger, sovet 20 timer, spist én banan og hatt høy feber. Jeg våknet heldigvis opp litt bedre i dag, og føler meg klar for å prøve å spise litt. Når jeg er så syk som dette starter jeg seriøst å gråte av alt. Ikke fordi jeg syns synd på meg selv, eller fordi jeg er lei meg. Det er fordi jeg ikke har noe mat i kroppen og blir superemosjonell. Haha! Når folk spør meg om jeg har det fint, så sier jeg liksom “nei” mens jeg begynner å grine.

Bildene over er fra dagen før jeg ble syk, da rakk jeg heldigvis å leke meg litt i vannet! Mange spør hvor bikinien er fra, og den har jeg lånt av Marie og er fra Gina Tricot ♥

10 kommentarer
    1. God bedring! Jeg lurer på om du fortsatt går på natural cyclyses nå etter du har fått deg kjæreste igjen? Og eventuelt hvordan det fungerer for deg da? 🙂 Jeg har gått på ppiller i flere år og har kjæreste, men syntes det er så synd å putte så mye hormoner i kroppen hver dag..
      🙂

      1. Tusen takk Anna 😀 Jeg har vært supersløv med å tatt natural cycles siden jeg har reist så mye, så kan ikke gi deg noe svar der! Men har brukt det mens vi har vært sammen, og syns det har fungert bra <3

    2. så fin du er!
      kanskje teit å spørre, men skal kanskje en tur til marokko selv og er sykt redd for å bli matforgiftet. var det det som skjedde med deg?

      1. Tusen takk! 😀 Det er superlett å bli matforgiftet i Marokko, så vær forsiktig hva du spiser! Pass på at alt kjøtt er gjennomstekt, at frukt er skylt skikkelig osv. God tur om du reiser 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg