NOEN TÅRER PÅ MORGENEN

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

P6117789-2

Jeg gråter. Det er veldig sjeldent jeg griner altså, men det er et par ting som setter tårekanalene mine i full stråle. Det første er redningsvideoer av hjemløse hunder som blir vasket og fikset opp av hjelpeorganisasjoner, da hylgriner jeg i flere timer etterpå (nesten). Det andre er når sola skinner og varmen har kommet til Norge. Da  gråter jeg av glede! Dagen i går var helt fantastisk. Etter et kjapt møte på United Bloggers var det bare å kose seg i solen, vi spiste lunsj på Hanami og bare trasket rundt i byen. Helt nydelig. Dagen i dag blir nok like bra som i går, om ikke enda bedre siden det blir vin i glasset i kveld. Nå må jeg nesten runde av her før jeg griner meg i hjel av tanken. Nå ser det endelig ut til at sommeren har kommet til Oslo.

4 kommentarer
    1. ÅÅ det høres deilig ut. For meg er det full jobbhelg med doble vakter, ganske fristende å ta seg et glass når man er bartender haha. Men kos deg masse i Oslo-sola! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg